مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-14پزشكي

فارس من| کدام خدمات درمانی طب سنتی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است؟


مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت گفت: اکنون ویزیت متخصصان طب ایرانی تحت پوشش قرار دارد و تا پایان سال نیز 3 خدمت دیگر تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت.

- نفسیه حسینی یکتا ، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که کدام درمان های بیماران با طب ایرانی تحت پوشش بیمه قرار گفته است؟ ، بیان داشت: اکنون ویزیت بیماران مراجعه کننده به مختصص طب سنتی تحت پوشش بیمه قرار دارد.

وی ادامه داد : اما در قانون برنامه و بودجه سال جاری بندی وجود دارد که حداقل تا پایان سال جاری 3 خدمت از خدمات طب سنتی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد:بحث دیگری که پیگر آن هستیم تا بتوانیم موضوعات مرتبط با سبک زندگی و آموزش های آن را در قالب بسته خدمتی ببریم که این موضع در مرحله کارشناسی قرار دارد.

حسینی یکتا متذکر شد:اکنون 6 خدمت مدنظر تحت پوشش قرار گرفتن بیمه قرار دارد که از این تعداد، 3 خدمت تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: یکسری داروهای طب سنتی تحت پوشش بیمه هستند اما اقدامی برای کدینگ توسط سازمان غذا و دارو صورت گرفته است یا خیر مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی پویشی در سامانه فارس من این خبرگزاری، خواستار تحت پوشش قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کدام خدمات درمانی طب سنتی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است؟

فارس من| کدام خدمات درمانی طب سنتی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است؟